אוף שוב פעם העש הזה אכל לי את החולצה!!

מה ניתן לעשות על מנת להתמודד אחת ולתמיד עם העש שאוכלת לנו את הבגדים.

העש היא חרק מזיק שאוכל בגדים ויכול לגרום לנזקים רבים בבית. בבלוג זה אציג 5 דרכים להתמודד עם העש ולמנוע את הנזקים שהיא יכולה לגרום:


1. ניקיון ואוורור: העש אוהבת לחות וחושך, ולכן חשוב לשמור על ניקיון ואוורור בבית. נקו את הארונות והמגירות באופן קבוע, ודאגו לאוורר את החדרים במהלך היום.

2.שמירה על בגדים נקיים :העש מוצאת מזון בשאריות זיעה ושומנים שנשארים על הבגדים. לכן  חשוב לשמור על בגדים נקיים ולכבס אותם לפני שמירה בארון

3. שימוש במוצרים למניעת החזרה של העש: ישנם מוצרים שונים המיועדים למניעת התפשטות העש, כמו למשל : קמפור, לבנדר, או עץ ארז. הניחו את המוצרים בארונות הבגדים והחליפו אותם מדי פעם. אני מכינה פשוט ריחניות לארון הבגדים עם פרחים מיובשים של לבנדר ושמנים אתרים ארז ולבנדר , למניעה והרחקת המזיקים הזללנים

4. שימוש במלכודות עש : ישנם מכשירים ומלכודות המיועדים ללכידת עש. הם עשויים מחומרים דביקים שמושכים את החרקים ומונעים מהם להמלט. הניחו את המלכודות במקומות בהם חשדתם לעש.

5. פנייה למקצוענים אם ניסיתם את כל הדרכים האמורות ועדיין סובלים מבעיה של עש, ייתכן שיהיה עליכם לפנות למקצוענים בתחום ההדברה. הם יוכלו להעריך את הבעיה ולהציע פתרונות מתאימים.

ישנם מספר דרכים להתמודד עם העש שאוכלת את הבגדים שלנו. עליכם לנסות את השיטות השונות ולראות איזו מהן מתאימה לכם ביותר. בהצלחה!